Voldoe in minder tijd aan de BBV-verplichtingen

Stel de balansprognose, de financiële kengetallen, en het EMU-saldo voortaan binnen een paar uur op. Als bonus krijg je er een kasstroomoverzicht en financieringsoverzichten bij. Benieuwd hoe? Plan een online demonstratie (60 minuten) van het Prognose Model Gemeenten.

* Geen kleine lettertjes. De demo is gratis en verplicht je tot niets.

Bekijk de animatie
van het model

• Voor kadernota, begroting, jaarrekening en scenario's
  • Te gebruiken in combinatie met elke P&C en GRC-tool
  • Korte implementatietijd (<1 werkdag)

Gratis webinar over het Prognose Model Gemeenten

Benieuwd hoe het model werkt? Bekijk ons gratis webinar. Je ziet live hoe we met het model werken. Ook tonen we de scenario-manager: een unieke module die je helpt bij het risicomanagement in jouw gemeente. In 30 minuten ben je up-to-date!

Betrouwbare cijfers,
continuïteit geborgd

Doordat je in het Prognose Model Gemeenten werkt vanuit één bron, sluiten prognoses onderling altijd naadloos op elkaar aan. Ook bij last-minute aanpassingen. Wijzigingen in het BBV of andere updates in wet- en regelgeving? Die worden voor jou verwerkt in het model. Zo ben je niet meer afhankelijk van 1 of 2 medewerkers in jouw organisatie en altijd BBV-proof.

--> Plan jouw demo

"Houd tijd over om strategisch te adviseren en
het verhaal achter de cijfers te delen"

Meer inzicht,
meer gemak

Tabellen, grafieken, dashboards; die hoef je niet meer zelf te maken. Het model genereert ze automatisch voor je, inclusief streefwaardes die je zelf kunt aanpassen. Dat helpt jou om het verhaal achter de cijfers te duiden. Met de scenariomanager kun je bovendien eenvoudig scenario's opstellen en de meerjarige financiële effecten van die scenario's doorrekenen.

--> Plan jouw demo

Deze 40+ gemeenten gebruiken het model al

Liever eerst wat meer lezen?

Schrijf je in voor onze mailings. Je krijgt 6 tot 9 keer per jaar een mail met updates en uitleg hoe je met het model inspeelt op actuele opgaven in je P&C-cyclus. Je kunt je op elk moment weer uitschrijven. Al meer dan 400 vakgenoten gingen je voor.