Noordwijk en BAR-organisatie kiezen voor PMG

Het aantal gebruikers van het Prognose Model Gemeenten (PMG) blijft groeien. Onlangs hebben gemeente Noordwijk en de 3 gemeenten van BAR-organisatie gekozen voor ons model. Zij kunnen voortaan snel, efficiënt en zorgvuldig voldoen aan de verplichtingen uit het BBV!

Al meer dan 35 gemeenten in Nederland gebruiken het Prognose Model Gemeenten. Ze besparen veel tijd, omdat het model automatisch financiële kengetallen, de balansprognose, het EMU-saldo, een kasstroomoverzicht en financieringsoverzichten genereert. Ook benutten ze de handige visuals om de raad inzicht te geven in de meerjarige financiële ontwikkelingen. En doordat ze allemaal met hetzelfde model werken, zijn cijfers onderling vergelijkbaar!

Deze gemeenten gebruiken het Prognose Model Gemeenten

Het Prognose Model Gemeenten bestaat uit een basismodule voor de begroting, een jaarrekeningmodule en een scenariomanager. Het model is BBV-proof en krijgt jaarlijks een update. Meer weten? Lees hier de meestgestelde vragen over het model.